محل لوگو

نظرسنجی سایت

عملکرد سایت و قیمت محصولات را چطور ارزیابی میکنید؟

اشتراک در خبرنامه

جهت عضویت در خبرنامه لطفا ایمیل خود را ثبت نمائید

Captcha

آمار بازدید

  • بازدید امروز : 5
  • بازدید دیروز : 3
  • بازدید کل : 82970

راز درمان احمدیه


راز درمان احمدیه

راز درمان جلد اول

جلد اول کتاب راز درمان

جلد اول از مجموعه سه جلدی «راز درمان» رساله ای است ماندگار، ارزشمند و کلاسیک در پزشکی سنتی و گیاه درمانی از شادروان استاد دکتر عبدالله احمدیه، مؤلف فقید از جمله طبیبانی بود که بهای فراوانی به طبابت سنتی که متعلق به ابوعلی سینا و زکریای رازی است، می داد و بر این عقیده بود که علاوه بر شیوه های نوین در طبابت می بایست در کنار آن از شیوه ها و اسلوب طب قدیم که مبتنی بر تجویز گیاه های دارویی است استفاده نمود.

بدین سبب طب نوین را ادامه همان طب قدیم می دانست که نباید ارج و اعتبار آن را دست کم گرفت و به فراموشی سپرد. اسلوب نگارش مجموعه راز درمان نیز منحصر به فرد است به گونه ای که اشخاص بیمار به تشریح و توصیف بیماری و علائم درد خویش می نمودند و مؤلف فقید نیز به بررسی آنها پرداخته و در یک مجموعه گردآوری نموده است تا راهنمایی برای محققان و علاقمندان طب سنتی و شیوه های درمان آن باشد.

پس از مقدمه ناشر پیشگفتاری از دکتر فرامرز گودرزی و دکتر نجم آبادی درباره مؤلف، پیشگفتار چاپ اول از مؤلف گرانقدر است. تعاریف امراض مختلف و گوناگون دستگاههای گوارش که عمدتاً در مورد تخلیه روده و تصفیه مزاج است.

توضیحات امراض و نکات پزشکی و ذکر معاینات بیماران و بیان شواهد. نکات فراوانی در این کتاب از جمله مسائل مربوط به مزاج ها، یبوست ها، قولنج، فشار خون، رماتیسم، زکام، تشنج و داروهای طب قدیم و بسیاری موارد دیگر آمده است که می تواند برای علاقمندان به طب سنتی و گیاه درمانی که از جمله روش های شادروان دکتر احمدیه بوده است مفید و سودمند باشد. در پایان هم ذکر نام برخی از داروهای طب قدیم که اقتباسی از کتاب دکتر شلیمر است.

 


مبلغ واقعی 2,222 تومان    10% تخفیف    مبلغ قابل پرداخت 2,000 تومان

توجه: پس از خرید فایل، لینک دانلود بصورت خودکار در اختیار شما قرار می گیرد و همچنین لینک دانلود به ایمیل شما ارسال می شود. درصورت وجود مشکل می توانید از بخش تماس با ما ی همین فروشگاه اطلاع رسانی نمایید.

Captcha
پشتیبانی خرید

برای مشاهده ضمانت خرید روی آن کلیک نمایید

  انتشار : ۲۲ خرداد ۱۳۹۶               تعداد بازدید : 368

دیدگاه های کاربران (0)

هر کتابی که میخواهید !!

فید خبر خوان    نقشه سایت    تماس با ما